CustomBlocks

Co nabízím

Zdar a sílu! Začnu trochu netradičně tím, co nenabízím: zázraky. Neexistují kouzelné tablety, díky kterým zhubnete za týden 20 kilogramů tuku, zatímco se budete u televize ládovat bůčkem. Stejně tak není možné během několika dní z muší váhy přeskočit do kategorie supertěžkých borců. Jsou vaše očekávání realističtější? Můžu vám pomoci.

 

Zpevnění a tvarování těla

Osm hodin denně v práci sedíte u počítače a doma v tom úspěšně pokračujete. Metabolismus se zpomaluje, svaly ochabují, zkracují se. Tělo se obaluje tukem, bolí vás záda, začínáte mít problémy se zdravým držením těla. To je normální reakce pohybového aparátu na nečinnost. Hodina vhodného pohybu denně může tyto procesy zvrátit. Můžeme si zacvičit u vás doma, v kanceláři, v přírodě nebo ve fitness centru.

 

 Zdravé hubnutí

Co to je? Takové, při kterém se nebudete trápit hlady, a s minimálním rizikem jo-jo efektu. Zapomeňte na popíjení ovocných a zeleninových šťáv nebo zeštíhlujících koktejlů. Změn lze dosáhnout úpravou vašeho současného jídelníčku. Ideální rychlost hubnutí je 0,5 – 1 kg/týdně. Vše, co potřebujete, je trpělivost. O jídelníček na míru se postarám já.

 

 Motivace a odborné vedení

Řada lidí v sobě hlavně z počátku nedokáže najít sílu pro pravidelná cvičení. Další skupina začne po letech totální nečinnosti s těžkými tréninky v posilovně, což často vede vlivem ochablých svalů středu těla a špatné techniky cvičení ke zraněním a následné ztrátě motivace. Marně si kladu otázku, jestli to není škoda? Drtivá většina lidí nemusí žít v tělech, která se jim nelíbí. Stačí opravdu málo a první výsledky se objeví poměrně brzy.

 

Individuální přístup a časová flexibilita

Vzhledem k tomu, že pracuji na volné noze a mé příjmy jsou diverzifikované do více oborů činnosti, není smyslem mojí práce ve fitness "naverbovat" maximální počet klientů. Preferuji kvalitu před kvantitou, proto souběžně individuálně připravuji pouze minimální počet osob. Mám tak dokonalý přehled o jejich pokrocích, případně slabých stránkách a tomu přizpůsobuji jejich další trénink. Rovněž se mohu časově přizpůsobit jejich zaměstnání a koníčkům, mohu být k dispozici prakticky 24 hodin denně.

 

Kdo jsem

Jako většina lidí jsem byl nespokojený s tím, jak vypadám. Když jsem se při tělesné váze 64 kg rozhodl přibrat, skončil jsem po necelém roce na morbidních 97 kg. Rozhodl jsem se totiž, že veškeré informace o jídelníčku a cvičení budu čerpat z internetu. Jak se ukázalo, byl to naivní omyl. Internetová fóra totiž obsahují řadu zcela protichůdných informací. Jako osobní trenér jsem tady od toho, aby se lidé podobným excesům vyvarovali. Primárně své služby nabízím těm, kteří z různých důvodů odmítají fitness centra a rádi cvičí u sebe doma. Pokud naopak preferujete skupinová cvičení, můžete přijít každý čtvrtek v 17.00 hodin do Dětského centra Pivních lázní v Rožnově. Po dobu tréninku vaše dítě zdarma pohlídají v tamních tvořivých dílničkách, zatímco vy si dáte pěkně do těla :-)

Celý svůj život výkonnostně sportuju. V posledních několika letech mě ale provázela zranění. To mě přivedlo ke studiu pohybového aparátu, kompenzačních cvičení, strečinku a od nich už to bylo jen krůček k fitness. Dnes své životem nabyté sportovní zkušenosti předávám dál. A jsem rád, že jste u toho se mnou.

Mimo to jsem vystudoval Masarykovu univerzitu, obor mediální studia a žurnalistika. V oboru jsem dodnes, s kamarády pro firmy a instituce dodáváme komplexní reklamní služby. Vlastním i regionální internetový zpravodaj, který ještě před několika měsíci vycházel v tištěné podobě.

Ceník

osobní trénink s jednotlivcem 350,-
trénink menší skupiny (2-3 osoby) 500,-
trénink malé skupiny (4-5 osob) 600,-
trénink větší skupiny dle domluvy
kruhový trénink nejen pro rodiče v Pivních lázních
každý čtvrtek od 17.00. V ceně je zahrnuto bezplatné hlídání dítěte ve tvořivých dílničkách
150,-
zhodnocení současného jídelníčku a jeho úprava 600,-

Kontaktujte mě

lukas@lmfitness.cz |  +420 777 844 991
   napište mi

Často kladené dotazy

V souvislosti se cvičením existuje několik mýtů a polopravd, které často lidem brání v tom, aby se do tréninku s trenérem vůbec pustili. U začínajících cvičenců pak mohou způsobovat stagnaci.

Pokud chci změnit své tělo, musím změnit také jídelníček?

Pokud začnete pravidelně cvičit a strečovat, budete se cítit lépe. Zvýší se vaše síla, mobilita, kondice, koordinace a celková výkonnost. Změna fyzického vzhledu ale bude minimální. Úprava jídelníčku je tak pro změnu zevnějšku klíčová. Nemusíte se obávat, že mnou upravený jídelníček bude kopírovat stravu kulturistů nebo bikinářek. Není to ani dieta. Je to pozměněný jídelníček, na který jste zvyklí. V žádném případě se nemusíte obávat ani hladovění. Právě naopak.

 

Jak často je potřeba cvičit, aby se projevily změny?

Pokud sedíte osm hodin v práci a pak několik hodin doma u počítače, nemůžete očekávat, že hodina pohybu týdně s vámi udělá zázraky. Minimum jsou tři tréninky týdně. Je třeba ale změnit i celkový životní styl a zapojit více pohybu i mimo tréninky. Kam můžete, choďte pěšky. O víkendu choďte s rodinou na procházky, v létě jezděte na kole. Navíc, ne všechny tréninky musíme absolvovat spolu. Po několika společných trénincích vám rád připravím tréninkový plán.

 

Po cvičení mi narostou svaly, obávají se často ženy.

Neběhejte, aby se z vás náhodou nestala olympijská vítězka ve sprintu! Ženy mají nedostatek testosteronu, takže nárůst svalové hmoty je bez doplňků stravy v podstatě nulový. Mužům v tomto ohledu stačí mnohem méně, i když bez zapojení těžkých vah do tréninku i oni brzy poznají svůj strop.

 

Jak dlouho musím využívat služeb trenéra?

Moji trenérskou filozofii asi nejvíce deklaruje skutečnost, že nenazývám lidi, se kterými spolupracuji, klienty. Klienty má kadeřnice nebo masér. Náš vztah bych nazval vztahem učitele a studenta. Každý trénink s vámi rozeberu a popíšu důvody, proč právě který cvik děláme. Po několika týdnech spolupráce už si budete schopni postavit trénink i jídelníček sami. A bude jen na vašem uvážení, jestli vám trénink se mnou ještě má co dát či ne.

 

Jak vypadá typický trénink?

To nelze jednoznačně říci. Podobný je jen rozsah (obvykle kolem hodiny) a jeho skladba (zahřátí, samotná jednotka, strečink). Forma i obsah tréninku je pro každého cvičence specifický podle jeho cílů. Trénink lidí s nadváhou a těch, kteří chtějí naopak svalovou hmotu přibrat, nemůže být stejný. Úplní začátečníci (bez rozdílu cíle) by měli napřed zpevnit střed těla, který je pro provedení složitějších cviků zcela klíčový. Pevný střed těla předchází i zraněním. Cvičit tak můžeme na balančních podložkách, můžeme jít běhat, udělat si kruhový trénink, swingovat s kettlebell nebo zvedat váhy.

Máte další otázky? Nebojte se mě kontaktovat!